Seria TBPI i magazyny {slow} wydawane są w przedsprzedaży. Przed podjęciem interwencji w sprawie niedostarczonej przesyłki, uprzejmie prosimy o sprawdzenie, kiedy planowanie jest wydanie zamówionego albumu lub magazynu. Prosimy sprawdzić harmonogram wydawniczy: Dla albumów TBPI na tej stronie Dla magazynów {slow} na tej stronie Prosimy zweryfikować statusu zamówienia na swoim profilu w naszym sklepie. Można […]
Nie. W związku z przypadkami nieodbierania przesyłek tego typu w przeszłości, zrezygnowaliśmy z takiej opcji dostawy. Współpracujemy z wiodącymi firmami realizującymi płatności elektroniczne, które zapewniają bezpieczeństwo przepływu środków. Korzystając z płatności elektronicznych w naszym sklepie, za pośrednictwem naszych partnerów, można mieć pewność, że płatności zostaną zrealizowane w sposób bezpieczny.
Płatności można dokonać PRZELEWEM natychmiastowym lub tradycyjnym, KARTĄ płatnicza lub kredytową za pośrednictwem serwisu DotPay czy za pomocą BLIK. Można również zapłacić korzystając z systemu PayPal. Po zrealizowaniu zamówienia w naszym sklepie następuje automatyczne przekierowanie do wybranego serwisu transakcyjnego. Znaleźć tam można wszelkie informacje, które pozwolą zrealizować płatność.
Uwaga! Zmiana adresu na swoim koncie nie zmienia adresu dostawy przesyłki. Zmiany adresu dostawy można dokonać wyłącznie przez support.beslow.pl lub telefonicznie. Jeśli przesyłka nie została jeszcze nadana. Adres przesyłki, która oczekuje na wysłanie (W trakcie realizacji) lub zamówionej w ramach przedsprzedaży można zmienić korzystając z naszego systemu wsparcia na stronie support.beslow.pl, na nie później […]
Tak. Faktura zostanie wysłana zaraz po odnotowaniu płatności na naszym rachunku, drogą elektroniczną. Z tego powodu bardzo ważne jest, żeby dane wprowadzone podczas składania zamówienia, w tym mail i wszystkie dane niezbędne do faktury, zostały podane bezbłędnie.
Zarówno albumy TBPI jak i magazyny {slow} drukowane są techniką offsetową w liniaturze co najmniej 150 lpi (częściej 175), full color. W związku z wykorzystaniem szlachetnego papieru niepowlekanego konieczne jest zastosowanie specjalnych technik przygotowalni materiałów do druku oraz odpowiednich farb drukarskich. Dbamy również, aby zapach albumu i magazynu po wydrukowaniu był tym zapachem, którego oczekują […]
Tak. Każdy z przewoźników, z których usług korzystamy oferuje możliwość śledzenia przesyłek. Możesz to zrobić korzystając z poniższych linków: Przesyłki DHL: {ŚLEDZENIE DHL} Przesyłki DPD: {ŚLEDZENIE DPD} Przesyłki Poczta Polska: {ŚLEDZENIE Poczta Polska} Do śledzenia przesyłki niezbędny jest numer listu przewozowego, który w chwili nadania przez nas przesyłki, firma kurierska wysyła na podany podczas składania zamówienia adres e-mail. […]
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwrotu można dokonać, jeżeli towar nie nosi żadnych śladów użytkowania. W praktyce oznacza to, że można zwrócić album lub magazyn, jeżeli nie została usunięta żadna z warstw folii ochronnej. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty doręczenia (liczy się data nadania przesyłki). Wcześniej prosimy o złożenie oświadczenia o odstąpieniu […]
Tak. Otrzymasz powiadomienie mailem zawierające szczegóły dostawy. Zazwyczaj możesz też, na dzień przed doręczeniem przesyłki, zmienić adres doręczenia. Zwróć uwagę, aby prawidłowo podać adres email podczas składania zamówienia, bo to za jego pośrednictwem otrzymasz informacje o nadaniu przesyłki, a także numer listu przewozowego niezbędny do śledzenia i ewentualnych zmian w trakcie transportu przesyłki.
Należy pamiętać, że albumy serii TBPI oraz magazyny {slow} wydawane są w przedsprzedaży. Dotychczas wydaliśmy 4 pierwsze tomy serii TBPI oraz 10 numerów magazynu {slow}. W niedalekiej przyszłości wydamy pozostałe 7 tomów TBPI i kolejne numery {slow}. Zachęcamy do zapoznania się z opisem każdego tomu TBPI i numeru {slow} oraz do śledzenia harmonogramu wydawniczego: Harmonogram […]
- 1
- 2