Seria TBPI i magazyny {slow} wydawane są w przedsprzedaży. Przed podjęciem interwencji w sprawie niedostarczonej przesyłki, uprzejmie prosimy o sprawdzenie, kiedy planowanie jest wydanie zamówionego albumu lub magazynu. Prosimy sprawdzić harmonogram wydawniczy: Dla albumów TBPI na tej stronie Dla magazynów {slow} na tej stronie Prosimy zweryfikować statusu zamówienia na swoim profilu w naszym sklepie. Można […]
Nie. W związku z przypadkami nieodbierania przesyłek tego typu w przeszłości, zrezygnowaliśmy z takiej opcji dostawy. Współpracujemy z wiodącymi firmami realizującymi płatności elektroniczne, które zapewniają bezpieczeństwo przepływu środków. Korzystając z płatności elektronicznych w naszym sklepie, za pośrednictwem naszych partnerów, można mieć pewność, że płatności zostaną zrealizowane w sposób bezpieczny.
Uwaga! Zmiana adresu na swoim koncie nie zmienia adresu dostawy przesyłki. Zmiany adresu dostawy można dokonać wyłącznie przez support.beslow.pl lub telefonicznie. Jeśli przesyłka nie została jeszcze nadana. Adres przesyłki, która oczekuje na wysłanie (W trakcie realizacji) lub zamówionej w ramach przedsprzedaży można zmienić korzystając z naszego systemu wsparcia na stronie support.beslow.pl, na nie później […]
Tak. Każdy z przewoźników, z których usług korzystamy oferuje możliwość śledzenia przesyłek. Możesz to zrobić korzystając z poniższych linków: Przesyłki DHL: {ŚLEDZENIE DHL} Przesyłki DPD: {ŚLEDZENIE DPD} Przesyłki Poczta Polska: {ŚLEDZENIE Poczta Polska} Do śledzenia przesyłki niezbędny jest numer listu przewozowego, który w chwili nadania przez nas przesyłki, firma kurierska wysyła na podany podczas składania zamówienia adres e-mail. […]
Tak. Otrzymasz powiadomienie mailem zawierające szczegóły dostawy. Zazwyczaj możesz też, na dzień przed doręczeniem przesyłki, zmienić adres doręczenia. Zwróć uwagę, aby prawidłowo podać adres email podczas składania zamówienia, bo to za jego pośrednictwem otrzymasz informacje o nadaniu przesyłki, a także numer listu przewozowego niezbędny do śledzenia i ewentualnych zmian w trakcie transportu przesyłki.
Należy pamiętać, że albumy serii TBPI oraz magazyny {slow} wydawane są w przedsprzedaży. Dotychczas wydaliśmy 4 pierwsze tomy serii TBPI oraz 10 numerów magazynu {slow}. W niedalekiej przyszłości wydamy pozostałe 7 tomów TBPI i kolejne numery {slow}. Zachęcamy do zapoznania się z opisem każdego tomu TBPI i numeru {slow} oraz do śledzenia harmonogramu wydawniczego: Harmonogram […]
Tomy, które już się ukazały zostaną do wysłane niezwłocznie, a te które ukażą się w przyszłości będą sukcesywnie wysyłane zgodnie z terminami ich wydania – prosto z drukarni. Harmonogram wydawniczy można sprawdzić na stronie tbpi.pl.
Albumy serii TBPI wydawane są w przedsprzedaży. Dotychczas wydaliśmy 4 pierwsze tomy serii TBPI. W niedalekiej przyszłości wydamy pozostałe 7 tomów TBPI. Zachęcamy do śledzenia harmonogramu wydawniczego na tej stronie. Zamówione, a wydane już pozycje, wysyłane są najczęściej kolejnego dnia po odnotowaniu płatności. Z przyczyn technicznych wysyłka może nastąpić w ciągu 3 dni roboczych, ale […]
Przesyłki krajowe realizuje dla nas firma DHL. W ruchu międzynarodowym korzystamy także z usług DPD, GLS, UPS i Poczty Polskiej.
Zmiany adresu przesyłki, która została już nadana może dokonać wyłącznie upoważniony odbiorca. Należy skontaktować się w tej sprawie z infolinią DHL pod numerem +48 42 634 53 45 lub dokonać zmiany przez stronę DHL, do której link wysłaliśmy w mailu z powiadomieniem o nadaniu przesyłki. Nadawca nie ma możliwości dokonania nieodpłatnej zmiany adresu dostawy.
- 1
- 2