Moja przesyłka nie dotarła w wyznaczonym terminie. Co mam robić?

Seria TBPI i magazyny {slow} wydawane są w przedsprzedaży. Przed podjęciem interwencji w sprawie niedostarczonej przesyłki, uprzejmie prosimy o sprawdzenie, kiedy planowanie jest wydanie zamówionego albumu lub magazynu.

  1. Prosimy sprawdzić harmonogram wydawniczy:
  2. Prosimy zweryfikować statusu zamówienia na swoim profilu w naszym sklepie. Można to zrobić pod tym adresem. Jeśli status zamówienia to „Przesyłka nadana”, proszę sprawdzić pocztę w poszukiwaniu wiadomości od firmy kurierskiej z informacją o nadaniu/doręczeniu.
  3. Po weryfikacji powyższych prosimy o jak najszybszy kontakt z nami za pośrednictwem systemu wsparcia pod adresem support.beslow.pl lub telefonicznie w dni robocze w godzinach 9.00–17.00 pod numer +48 22 487 51 81.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie