Prosimy o wybranie działu i rozwinięcie listy pytań przy pomocy strzałki po lewej stronie nazwy działu.
Pytania w każdym z działów posortowane są alfabetycznie.

Rabaty i promocje

Otrzymałem kupon (kod) rabatowy. Jak mogę go wykorzystać?

Kupon rabatowy można wykorzystać w naszym sklepie podczas zakupu podanych na kuponie produktów.
Kod z kuponu należy wpisać w koszyku, po dodaniu do niego wybranych albumów czy magazynów, a następnie kliknąć “Zastosuj kupon”.

Jeśli kupon przypisany jest do konta, przed zastosowaniem, należy się zalogować przy użyciu konta i maila do którego kupon został przypisany. Taką informację znaleźć można w mailu, w którym kupon został wysłany.

Wcześniej prosimy sprawdzić w treści maila na jakie produkty obowiązuje kupon i czy powiązany jest z mailem i kontem w naszym sklepie.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Jakie są w tej chwili dostępne promocje albumów TBPI?

Jedenastotomowa seria albumów TBPI wydawana jest na zasadach przedsprzedaży, przez fundację – organizację non profit. Celem realizacji serii jest promocja polskich artystów i polskiej sztuki. Zależy nam, aby albumy trafiły do jak największej liczby odbiorców. Albumy wydane są na najwyższym możliwym poziomie, a koszt wydania jednego egzemplarza to ponad 170 zł. W okresie przedsprzedaży album sprzedawany jest poniżej kosztów, aby umożliwić jego zakup osobom, którym zależy na niskiej cenie. Fundacja pozyskuje środki od sponsorów, darczyńców, ze sprzedaży w wyższej cenie wydanych już tomów i w ten sposób pokrywa różnicę w cenie w pierwszych etapach przedsprzedaży.

Najkorzystniejszą promocją jest po prostu kupić album jak najwcześniej, gdy jego cena to 130 zł. Taki zakup to skorzystanie z dofinansowania w wysokości ponad 40 zł.

W trakcie realizacji sprzedaży i pozyskiwania dotacji, czasami możemy część albumów już wydanych sprzedać po obniżonej cenie, jednak nie łatwo jest takie sytuacje przewidzieć i zaplanować.

Aktualnie najciekawsze promocje:

  1. Album oraz magazyn {slow} z 70% rabatem
    1. TBPI 4 | COMIC BOOK + Magazyn {slow} no. 11 + {slow} no 10 GRATIS >>
  2. Albumy w cenie 130 zł – ~ 40 zł poniżej kosztów
    1. TBPI 10 | LOGO >>
    2. TBPI 11 | CALLIGRAPHY >>
  3. Albumy w cenie 140 zł – ~ 30 zł poniżej kosztów
    1. TBPI 9 | STREET ART >>
  4. Albumy w cenie 150 zł – ~ 20 zł poniżej kosztów
    1. TBPI 7 | CARICATURE >>
    2. TBPI 8 | TATTOO >>
  5. Albumy w cenie 160 zł – ~ 10 zł poniżej kosztów
    1. TBPI 5 | TYPOGRAPHY >>
    2. TBPI 6 | BOOK >>

Po zakupie, każdy z naszych czytelników otrzymuje kod rabatowy, który połączony jest z profilem czytelnika w naszym sklepie. Oferty specjalne dla stałych klientów zależą od wielu czynników, więc nie sposób ich tu wymienić.

Zachęcamy do założenia konta w naszym sklepie i śledzenia wiadomości email od nas.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Dlaczego TBPI od 1 do 3 kosztują 999 zł?

Pierwsze trzy tomy serii są na wyczerpaniu.

Ustawienie ceny 999 zł służy zabezpieczeniu interesu osób, które chciałyby zamówić całą serię albumów – od 1 do 11. W subskrypcji pierwsze trzy tomy są w cenie nominalnej.

Zachęcamy do zakupu subskrypcji, a w przypadku, gdy w Państwa kolekcji brakuje tylko jednego spośród pierwszych czterech już wydanych tomów, prosimy o złożenie wniosku za pośrednictwem naszego systemu wsparcia na stronie support.beslow.pl. Osoby które posiadają 3 z 4 pierwszych tomów i zamówią pozostałe tomy, otrzymają specjalną ofertę, podobnie jak przy zakupie całej subskrypcji.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Dlaczego ceny albumów TBPI różnią się od siebie i zmieniają się w czasie?

Koszt wydania jednego egzemplarza to ponad 170 zł. Ponieważ Fundacji zależy na tym, aby album był w przystępnej cenie i dostępny dla możliwie największej liczby czytelników, w pierwszym etapie sprzedawany jest poniżej kosztów.

Ceny zmieniają się wraz ze zbliżającym się terminem wydania.
Albumy są dostępne w obniżonych cenach w okresie przedsprzedaży (im dłuższy okres do daty wydania tym niższa cena).

Nakłady albumów są ograniczone, a tomy od 1 do 3 są już na wyczerpaniu.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Przesyłki

Kiedy otrzymam kolejny tom TBPI?

Albumy serii TBPI wydawane są w przedsprzedaży.
Dotychczas wydaliśmy 4 pierwsze tomy serii TBPI. W niedalekiej przyszłości wydamy pozostałe 7 tomów TBPI.
Zachęcamy do śledzenia harmonogramu wydawniczego na tej stronie.

Zamówione, a wydane już pozycje, wysyłane są najczęściej kolejnego dnia po odnotowaniu płatności. Z przyczyn technicznych wysyłka może nastąpić w ciągu 3 dni roboczych, ale zdarza się to niezwykle rzadko. Dostawa następuje w ciągu 2 dni roboczych od momentu wyjścia z naszego magazynu.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Moja przesyłka nie dotarła w wyznaczonym terminie. Co mam robić?

Seria TBPI i magazyny {slow} wydawane są w przedsprzedaży. Przed podjęciem interwencji w sprawie niedostarczonej przesyłki, uprzejmie prosimy o sprawdzenie, kiedy planowanie jest wydanie zamówionego albumu lub magazynu.

  1. Prosimy sprawdzić harmonogram wydawniczy:
  2. Prosimy zweryfikować statusu zamówienia na swoim profilu w naszym sklepie. Można to zrobić pod tym adresem. Jeśli status zamówienia to “Przesyłka nadana”, proszę sprawdzić pocztę w poszukiwaniu wiadomości od firmy kurierskiej z informacją o nadaniu/doręczeniu.
  3. Po weryfikacji powyższych prosimy o jak najszybszy kontakt z nami za pośrednictwem systemu wsparcia pod adresem support.beslow.pl lub telefonicznie w dni robocze w godzinach 9.00–17.00 pod numer +48 22 487 51 81.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Kto może zmienić adres nadanej już przesyłki?

Zmiany adresu przesyłki, która została już nadana może dokonać wyłącznie upoważniony odbiorca.

Należy skontaktować się w tej sprawie z infolinią DHL pod numerem +48 42 634 53 45 lub dokonać zmiany przez stronę DHL, do której link wysłaliśmy w mailu z powiadomieniem o nadaniu przesyłki.

Nadawca nie ma możliwości dokonania nieodpłatnej zmiany adresu dostawy.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Jeżeli zamówię album już wydany razem z tomem, który jeszcze się nie ukazał to kiedy otrzymam przesyłki?

Tomy, które już się ukazały zostaną do wysłane niezwłocznie, a te które ukażą się w przyszłości będą sukcesywnie wysyłane zgodnie z terminami ich wydania – prosto z drukarni.

Harmonogram wydawniczy można sprawdzić na stronie tbpi.pl.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Jaka firma transportowa dostarczy moją przesyłkę?

Przesyłki krajowe realizuje dla nas firma DHL. W ruchu międzynarodowym korzystamy także z usług DPD, GLS, UPS i Poczty Polskiej.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Jak zmienić adres doręczenia zamówienia?

Uwaga!
Zmiana adresu na swoim koncie nie zmienia adresu dostawy przesyłki. Zmiany adresu dostawy można dokonać wyłącznie przez support.beslow.pl lub telefonicznie. 

 

Jeśli przesyłka nie została jeszcze nadana.

Adres przesyłki, która oczekuje na wysłanie (W trakcie realizacji) lub zamówionej w ramach przedsprzedaży można zmienić korzystając z naszego systemu wsparcia na stronie support.beslow.pl, na nie później niż 2 dni robocze przed nadaniem przesyłki. Status zamówienia, a także czy przesyłka została już wysłana, można sprawdzić logując się na swoje konto w naszym sklepie lub dzwoniąc w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00 pod numer +48 22 487 51 81.

Prosimy pamiętać, że śledzenie parametrów zamówienia możliwe jest tylko dla osób, które posiadają w naszym sklepie konto i podczas składania zamówienia były zalogowane.

Jeśli zamówienie zostało złożone bez zalogowania, nie jest możliwe samodzielne śledzenie parametrów zamówienia i przesyłki. Możliwe jest jednak założenie konta w sklepie i podłączenie do niego archiwalnych zamówień – w tym celu prosimy o przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem strony wsparcia.

 

Jeśli przesyłka została już nadana.

Adres doręczenia możesz zmienić za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika.

W tym celu należy skorzystać z linku, który znajduje się w powiadomieniu mailowym o przesyłce. Zmiany w przesyłce krajowej możesz również dokonać za pośrednictwem infolinii DHL, w tym celu należy zadzwonić pod numer +48 42 634 53 45, pamiętając, żeby wcześniej przygotować numer przesyłki otrzymany mailem lub SMSem. Operator dokona zmiany adresu.

Nadawca, czyli Fundacja SLOW, nie ma możliwości dokonania nieodpłatnej zmiany adresu dostawy po nadaniu przesyłki.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Jak zapakowany jest album do wysyłki?

Zafoliowany album znajduje się w etui, które również jest zafoliowane. Poza tym zapakowany jest w podwójne pudełko. Tak, aby po rozpakowaniu przesyłki, którą dostarczy kurier, w środku było nienaruszone, gotowe do sprezentowania, eleganckie pudełko.

Tak pakujemy wszystkie albumu z serii TBPI:


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Ile czasu trzeba czekać na zamówioną przesyłkę?

Należy pamiętać, że albumy serii TBPI oraz magazyny {slow} wydawane są w przedsprzedaży.
Dotychczas wydaliśmy 4 pierwsze tomy serii TBPI oraz 10 numerów magazynu {slow}. W niedalekiej przyszłości wydamy pozostałe 7 tomów TBPI i kolejne numery {slow}.
Zachęcamy do zapoznania się z opisem każdego tomu TBPI i numeru {slow} oraz do śledzenia harmonogramu wydawniczego:

Zamówione, a wydane już pozycje, wysyłane są najczęściej kolejnego dnia po odnotowaniu płatności. Z przyczyn technicznych wysyłka może nastąpić w ciągu 3 dni roboczych, ale zdarza się to niezwykle rzadko. Dostawa następuje w ciągu 2 dni roboczych od momentu wyjścia z naszego magazynu.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Czy mogę zamówić album z opcją płatności przy odbiorze?

Nie.

W związku z przypadkami nieodbierania przesyłek tego typu w przeszłości, zrezygnowaliśmy z takiej opcji dostawy. Współpracujemy z wiodącymi firmami realizującymi płatności elektroniczne, które zapewniają bezpieczeństwo przepływu środków. Korzystając z płatności elektronicznych w naszym sklepie, za pośrednictwem naszych partnerów, można mieć pewność, że płatności zostaną zrealizowane w sposób bezpieczny.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

Nie.

Wysyłka realizowana jest z zewnętrznego magazynu logistycznego współpracującego z Fundacją SLOW. Dlatego nie ma możliwości osobistego odbioru przesyłki. Sugerujemy korzystanie z opcji przesyłki kurierskiej, która jest najszybszą i najczęściej bezproblemową formą dostawy.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Czy (i w jakiej formie) otrzymam informację po wysłaniu do mnie zamówienia?

Tak.

Otrzymasz powiadomienie mailem zawierające szczegóły dostawy. Zazwyczaj możesz też, na dzień przed doręczeniem przesyłki, zmienić adres doręczenia.

Zwróć uwagę, aby prawidłowo podać adres email podczas składania zamówienia, bo to za jego pośrednictwem otrzymasz informacje o nadaniu przesyłki, a także numer listu przewozowego niezbędny do śledzenia i ewentualnych zmian w trakcie transportu przesyłki.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Czy (i jak) mogę śledzić swoją przesyłkę?

Tak.

Każdy z przewoźników, z których usług korzystamy oferuje możliwość śledzenia przesyłek. Możesz to zrobić korzystając z poniższych linków:
Przesyłki DHL: {ŚLEDZENIE DHL}
Przesyłki DPD: {ŚLEDZENIE DPD}
Przesyłki Poczta Polska: {ŚLEDZENIE Poczta Polska}

Do śledzenia przesyłki niezbędny jest numer listu przewozowego, który w chwili nadania przez nas przesyłki, firma kurierska wysyła na podany podczas składania zamówienia adres e-mail.

Jeśli nie widzisz maila z numerem listu przewozowego od firmy kurierskiej lub Fundacji SLOW, sprawdź w spamie.

90% przesyłek z Fundacji SLOW wysyłana jest za pośrednictwem firmy DHL Parcele.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Zamówienia

Kiedy otrzymam kolejny tom TBPI?

Albumy serii TBPI wydawane są w przedsprzedaży.
Dotychczas wydaliśmy 4 pierwsze tomy serii TBPI. W niedalekiej przyszłości wydamy pozostałe 7 tomów TBPI.
Zachęcamy do śledzenia harmonogramu wydawniczego na tej stronie.

Zamówione, a wydane już pozycje, wysyłane są najczęściej kolejnego dnia po odnotowaniu płatności. Z przyczyn technicznych wysyłka może nastąpić w ciągu 3 dni roboczych, ale zdarza się to niezwykle rzadko. Dostawa następuje w ciągu 2 dni roboczych od momentu wyjścia z naszego magazynu.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

W jakiej formie mogę dokonać płatności za zamówienie?

Płatności można dokonać PRZELEWEM natychmiastowym lub tradycyjnym, KARTĄ płatnicza lub kredytową za pośrednictwem serwisu DotPay czy za pomocą BLIK. Można również zapłacić korzystając z systemu PayPal. Po zrealizowaniu zamówienia w naszym sklepie następuje automatyczne przekierowanie do wybranego serwisu transakcyjnego. Znaleźć tam można wszelkie informacje, które pozwolą zrealizować płatność.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Jak zmienić adres doręczenia zamówienia?

Uwaga!
Zmiana adresu na swoim koncie nie zmienia adresu dostawy przesyłki. Zmiany adresu dostawy można dokonać wyłącznie przez support.beslow.pl lub telefonicznie. 

 

Jeśli przesyłka nie została jeszcze nadana.

Adres przesyłki, która oczekuje na wysłanie (W trakcie realizacji) lub zamówionej w ramach przedsprzedaży można zmienić korzystając z naszego systemu wsparcia na stronie support.beslow.pl, na nie później niż 2 dni robocze przed nadaniem przesyłki. Status zamówienia, a także czy przesyłka została już wysłana, można sprawdzić logując się na swoje konto w naszym sklepie lub dzwoniąc w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00 pod numer +48 22 487 51 81.

Prosimy pamiętać, że śledzenie parametrów zamówienia możliwe jest tylko dla osób, które posiadają w naszym sklepie konto i podczas składania zamówienia były zalogowane.

Jeśli zamówienie zostało złożone bez zalogowania, nie jest możliwe samodzielne śledzenie parametrów zamówienia i przesyłki. Możliwe jest jednak założenie konta w sklepie i podłączenie do niego archiwalnych zamówień – w tym celu prosimy o przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem strony wsparcia.

 

Jeśli przesyłka została już nadana.

Adres doręczenia możesz zmienić za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika.

W tym celu należy skorzystać z linku, który znajduje się w powiadomieniu mailowym o przesyłce. Zmiany w przesyłce krajowej możesz również dokonać za pośrednictwem infolinii DHL, w tym celu należy zadzwonić pod numer +48 42 634 53 45, pamiętając, żeby wcześniej przygotować numer przesyłki otrzymany mailem lub SMSem. Operator dokona zmiany adresu.

Nadawca, czyli Fundacja SLOW, nie ma możliwości dokonania nieodpłatnej zmiany adresu dostawy po nadaniu przesyłki.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Czy mogę zamówić album z opcją płatności przy odbiorze?

Nie.

W związku z przypadkami nieodbierania przesyłek tego typu w przeszłości, zrezygnowaliśmy z takiej opcji dostawy. Współpracujemy z wiodącymi firmami realizującymi płatności elektroniczne, które zapewniają bezpieczeństwo przepływu środków. Korzystając z płatności elektronicznych w naszym sklepie, za pośrednictwem naszych partnerów, można mieć pewność, że płatności zostaną zrealizowane w sposób bezpieczny.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

Nie.

Wysyłka realizowana jest z zewnętrznego magazynu logistycznego współpracującego z Fundacją SLOW. Dlatego nie ma możliwości osobistego odbioru przesyłki. Sugerujemy korzystanie z opcji przesyłki kurierskiej, która jest najszybszą i najczęściej bezproblemową formą dostawy.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Czy (i w jakiej formie) otrzymam informację po wysłaniu do mnie zamówienia?

Tak.

Otrzymasz powiadomienie mailem zawierające szczegóły dostawy. Zazwyczaj możesz też, na dzień przed doręczeniem przesyłki, zmienić adres doręczenia.

Zwróć uwagę, aby prawidłowo podać adres email podczas składania zamówienia, bo to za jego pośrednictwem otrzymasz informacje o nadaniu przesyłki, a także numer listu przewozowego niezbędny do śledzenia i ewentualnych zmian w trakcie transportu przesyłki.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Finanse i płatności

W jakiej formie mogę dokonać płatności za zamówienie?

Płatności można dokonać PRZELEWEM natychmiastowym lub tradycyjnym, KARTĄ płatnicza lub kredytową za pośrednictwem serwisu DotPay czy za pomocą BLIK. Można również zapłacić korzystając z systemu PayPal. Po zrealizowaniu zamówienia w naszym sklepie następuje automatyczne przekierowanie do wybranego serwisu transakcyjnego. Znaleźć tam można wszelkie informacje, które pozwolą zrealizować płatność.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Reprezentuję instytucję, która nie ma możliwości realizacji płatności kartą lub PayPal. Jak mogę kupić album?

W sklepie dostępna jest opcja płatności przelewem tradycyjnym.

Jeśli potrzebujecie Państwo szczegółowych informacji lub oferty, prosimy o kontakt za pośrednictwem naszego systemu wsparcia na stronie support.beslow.pl lub telefonicznie pod numerem +48 22 487 51 81 w godzinach 9:00 – 17:00.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Czy otrzymam fakturę za swoje zamówienie?

Tak.

Faktura zostanie wysłana zaraz po odnotowaniu płatności na naszym rachunku, drogą elektroniczną. Z tego powodu bardzo ważne jest, żeby dane wprowadzone podczas składania zamówienia, w tym mail i wszystkie dane niezbędne do faktury, zostały podane bezbłędnie.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Czy mogę zamówić album z opcją płatności przy odbiorze?

Nie.

W związku z przypadkami nieodbierania przesyłek tego typu w przeszłości, zrezygnowaliśmy z takiej opcji dostawy. Współpracujemy z wiodącymi firmami realizującymi płatności elektroniczne, które zapewniają bezpieczeństwo przepływu środków. Korzystając z płatności elektronicznych w naszym sklepie, za pośrednictwem naszych partnerów, można mieć pewność, że płatności zostaną zrealizowane w sposób bezpieczny.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Pytania dotyczace prac nad kolejnymi tomami TBPI

Które części albumu są w bieżącej sprzedaży, a które dopiero się ukażą?

Do tej pory ukazały się cztery pierwsze tomy serii. Przesyłki z wydanymi już tomami wysyłamy od razu. Pozostałe tomy (od 5 do 11) będą ukazywały się zgodnie z harmonogramem wydawniczym opublikowanym na stronie tbpi.pl.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Kiedy planowane są wydania kolejnych części albumów TBPI?

Harmonogram wydawniczy oraz szczegółowe informacje o wszystkich tomach znajdują się na stronie tbpi.pl.

Projekt realizowany jest na zasadach przedsprzedaży, przez Fundację SLOW – organizację non profit. Realizacja projektu zależy od gromadzonych w przedsprzedaży środków, dlatego nie zawsze precyzyjnie możemy zaplanować datę wydania.
Podane terminy mogą ulec zmianie, choć robimy wszystko, aby albumy ukazywały się jak najszybciej. Działalność Fundacji opiera się przede wszystkim na wsparciu czytelników i fundatorów.

Szczegółowe opisy tomów umieściliśmy na podstronach każdego z nich (kliknij).

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Kiedy opublikowane zostaną listy artystów do kolejnych tomów TBPI?

Listy artystów są publikowane sukcesywnie między czterema, a jednym miesiącem przed wydaniem albumu.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Jaki jest skład komisji wybierającej artystów do każdego z tomów TBPI?

Angażujemy każdorazowo wiele osób z różnych środowisk: akademickiego, artystycznego, a także dziennikarzy, kulturoznawców, historyków sztuki. Do każdego tomu powoływana jest odrębna komisja spośród osób posiadających najwyższe kompetencje w danej dziedzinie.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Ile czasu trzeba czekać na zamówioną przesyłkę?

Należy pamiętać, że albumy serii TBPI oraz magazyny {slow} wydawane są w przedsprzedaży.
Dotychczas wydaliśmy 4 pierwsze tomy serii TBPI oraz 10 numerów magazynu {slow}. W niedalekiej przyszłości wydamy pozostałe 7 tomów TBPI i kolejne numery {slow}.
Zachęcamy do zapoznania się z opisem każdego tomu TBPI i numeru {slow} oraz do śledzenia harmonogramu wydawniczego:

Zamówione, a wydane już pozycje, wysyłane są najczęściej kolejnego dnia po odnotowaniu płatności. Z przyczyn technicznych wysyłka może nastąpić w ciągu 3 dni roboczych, ale zdarza się to niezwykle rzadko. Dostawa następuje w ciągu 2 dni roboczych od momentu wyjścia z naszego magazynu.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Reklamacje

Jakie warunki muszę spełnić, żeby zwrócić zamówienie?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwrotu można dokonać, jeżeli towar nie nosi żadnych śladów użytkowania. W praktyce oznacza to, że można zwrócić album lub magazyn, jeżeli nie została usunięta żadna z warstw folii ochronnej. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty doręczenia (liczy się data nadania przesyłki).

Wcześniej prosimy o złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem naszego systemu wsparcia na stronie support.beslow.pl. Nie trzeba podawać przyczyny, ale będziemy wdzięczni za informację co spowodowało zmianę decyzji.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy winno zawierać wszystkie informacje zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zważywszy na dużą ilość zamówień, nie zawsze jesteśmy w stanie precyzyjnie zidentyfikować zamówienie jeśli podane informacje są niekompletne. Najważniejsze jest, aby oświadczenie takie zawierało:

  1. Imię i nazwisko;
  2. Numer zamówienie (#);
  3. Adres osoby zamawiającej;
  4. Adres email, którego użyto podczas składania zamówienia;
  5. Prosimy również o dołączenie dokumentu zakupu – faktury.

Zwracamy uwagę, że albumy i magazyny z wpisem Honorowego Wydawcy (jeśli podano go w trakcie przygotowywania zamówienia) są personalizowane zgodnie z zamówieniem, a więc nie podlegają zwrotowi, chyba że zawartość przesyłki niezgodna jest z zamówieniem. Przed złożeniem zamówienia, a także przed zwrotem, prosimy szczegółowo zapoznać się z regulaminem sklepu i przedsprzedaży.

Prosimy o dopisanie na opakowaniu: ZWROT ZAMÓWIENIA i podanie jego numeru (zaczynającego się od #). Konieczne jest również przesłanie albumu lub magazynu w oryginalnym opakowaniu ochronnym lub równie skutecznie chroniącym zawartość przed uszkodzeniem. Firmy kurierskie odrzucają reklamacje uszkodzonych przesyłek, jeśli zostały one nieprawidłowo zapakowane. Oryginalne opakowanie SLOW gwarantuje bezpieczeństwo zawartości.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Pytania techniczne o albumy TBPI

Prace ilu artystów znajdują się w każdym z tomów TBPI?

Każdy tom nieco się różni pod tym względem. Ilość artystów zależy od specyfiki kategorii ilustracji, np plakat może być prezentowany w nieco większej ilości, natomiast komiks wymaga więcej miejsca, co za tym idzie, możliwe jest opublikowanie mniejszej ilości portfolio. W dotychczas wydanych tomach były to następujące ilości:

TBPI 1 – 39 artystów,
TBPI 2 – 35 artystów,
TBPI 3 – 53 artystów.
TBPI 4 – 35 artystów.

W każdym z kolejnych tomów znajdą się prace około 35 artystów.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Na jakim papierze drukowane są albumy i magazyny {slow}?

Albumy są drukowane na matowym papierze Munken firmy Arctic Paper o gramaturze 130 g/m².

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Jaka jest technika druku albumu?

Zarówno albumy TBPI jak i magazyny {slow} drukowane są techniką offsetową w liniaturze co najmniej 150 lpi (częściej 175), full color.
W związku z wykorzystaniem szlachetnego papieru niepowlekanego konieczne jest zastosowanie specjalnych technik przygotowalni materiałów do druku oraz odpowiednich farb drukarskich.

Dbamy również, aby zapach albumu i magazynu po wydrukowaniu był tym zapachem, którego oczekują nasi czytelnicy i aby był powtarzalny.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Jak zapakowany jest album do wysyłki?

Zafoliowany album znajduje się w etui, które również jest zafoliowane. Poza tym zapakowany jest w podwójne pudełko. Tak, aby po rozpakowaniu przesyłki, którą dostarczy kurier, w środku było nienaruszone, gotowe do sprezentowania, eleganckie pudełko.

Tak pakujemy wszystkie albumu z serii TBPI:


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Współpraca z Fundacją SLOW (albumy i magazyn)

Jestem zainteresowany podjęciem stażu/wolontariatu w Fundacji. Jak mogę się skontaktować?

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem systemu wsparcia na stronie support.beslow.pl. Załącz swoje CV i napisz w jakim zakresie chcesz podjąć współpracę. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Jestem twórcą. Co mogę zrobić, żeby znaleźć się w Albumie TBPI?

Koniecznie wyślij swoje zgłoszenie przez tę stronę. Wybierz w formularzu tom, który odpowiada profilowi Twojej twórczości, uzupełnij potrzebne dane, wyślij i czekaj na kontakt z naszej strony. Po ostatecznym wyborze prac do danego albumu, skontaktujemy się ze wszystkimi artystami.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Jak mogę zgłosić wniosek o publikację w dziale {free:zone}

Wniosek możesz złożyć za pośrednictwem formularza.
Znajdziesz go tu: {wniosek}

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Jak mogę poprosić {slow} o patronat medialny?

Z przyjemnością obejmiemy patronat medialny nad wydarzeniami i przedsięwzięciami, których cele zbieżne są z celami Fundacji SLOW.
Abyśmy mogli rozpatrzyć Twój wniosek, przygotuj krótki opis swojego projektu:

  • czego przedsięwzięcie dotyczy
  • czego oczekujesz od redakcji {slow}
  • jakie korzyści proponujesz redakcji {slow}

Potem prześlij wszystko za pośrednictwem naszego systemu wsparcia na stronie support.beslow.pl.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Co mam zrobić, aby moje prace opublikowane zostały w TBPI 2020 | YOUNG?

Odwiedź tę stronę.
Tam dowiesz się wszystkiego.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Chcę pisać dla portalu www.beSlow.pl. Co mam zrobić?

Z przyjemnością nawiążemy współpracę z dziennikarzami, którzy chcą pisać rzetelne artykuły dla naszego magazynu i portalu.
Zgłoszenia prosimy składać za pośrednictwem formularza: {wniosek}

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Sprawy różne

Na jakich zasadach odbywa się wybór artystów do poszczególnych tomów albumu TBPI?

Do podjęcia ostatecznej decyzji dotyczącej prac, które znajdą się w poszczególnych tomach, angażujemy wiele osób z różnych środowisk: akademickiego, artystycznego, a także dziennikarzy, kulturoznawców, historyków sztuki. W ten sposób powstaje kilkuosobowa komisja. Każdy z członków komisji oddaje głosy, a po ich zliczeniu dokonujemy wyboru. Jest to wybór subiektywny, bo każdy wybór taki jest. Robimy jednak wszystko, aby w albumie znaleźli się najlepsi polscy ilustratorzy i aby prezentowane sylwetki były reprezentatywne dla danej dziedziny.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Które części albumu są w bieżącej sprzedaży, a które dopiero się ukażą?

Do tej pory ukazały się cztery pierwsze tomy serii. Przesyłki z wydanymi już tomami wysyłamy od razu. Pozostałe tomy (od 5 do 11) będą ukazywały się zgodnie z harmonogramem wydawniczym opublikowanym na stronie tbpi.pl.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Kiedy planowane są wydania kolejnych części albumów TBPI?

Harmonogram wydawniczy oraz szczegółowe informacje o wszystkich tomach znajdują się na stronie tbpi.pl.

Projekt realizowany jest na zasadach przedsprzedaży, przez Fundację SLOW – organizację non profit. Realizacja projektu zależy od gromadzonych w przedsprzedaży środków, dlatego nie zawsze precyzyjnie możemy zaplanować datę wydania.
Podane terminy mogą ulec zmianie, choć robimy wszystko, aby albumy ukazywały się jak najszybciej. Działalność Fundacji opiera się przede wszystkim na wsparciu czytelników i fundatorów.

Szczegółowe opisy tomów umieściliśmy na podstronach każdego z nich (kliknij).

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Jestem twórcą. Co mogę zrobić, żeby znaleźć się w Albumie TBPI?

Koniecznie wyślij swoje zgłoszenie przez tę stronę. Wybierz w formularzu tom, który odpowiada profilowi Twojej twórczości, uzupełnij potrzebne dane, wyślij i czekaj na kontakt z naszej strony. Po ostatecznym wyborze prac do danego albumu, skontaktujemy się ze wszystkimi artystami.

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie


 

Jak mogę wesprzeć Fundację SLOW?

Dziękujemy, że wspierasz działania Fundacji!

Możesz przekazać darowiznę przelewem, podając poniższe dane:

Fundacja SLOW

ul. Domaniewska 17/19 lok. 133
02-663 Warszawa
Nr rachunku w Banku Ochrony Środowiska:
12 1600 1462 1878 7531 9000 0004 

Możesz również skorzystać z systemu PayPal klikając {tutaj}

 


Nadal nie znasz odpowiedzi?

Spróbuj użyć naszej wyszukiwarki. Wpisz kolejno różne słowa kluczowe związane z Twoja sprawą, a z pewnością znajdziesz odpowiedź.

Jak możemy pomóc?

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać Twoją sprawę i przesłać do Ciebie odpowiedź.

Przygotuj zgłoszenie